Bent u verliefd geworden op een van onze producten? Dat is geweldig! Maar u weet niet zeker of dit enthousiasme iets ernstigs zal worden omdat u gewoon meer informatie nodig hebt? Geen probleem! Wij staan uw liefde voor onze producten niet in de weg, onze klantenservice geeft u alle antwoorden die u nodig heeft!

Bestellen, wijzigen of annuleren

Wanneer u wilt bestellen, kunt u bij ons direct uw gegevens invullen. Een account aanmaken en/of wachtwoord kiezen is dus niet nodig.
 
Hoe kan ik bestellen bij Bram Horeca?
U kunt alle producten van Bram Horeca direct online via de webwinkel bestellen.

– Druk bij het gewenste product op de knop ‘In winkelwagen’.
– Het product wordt vervolgens toegevoegd aan uw winkelwagen.
– U kunt doorgaan met winkelen als u meerdere producten wilt bestellen.

Wanneer u klaar bent met winkelen, drukt u rechtsboven op de winkelwagen en vervolgens op de knop ‘Bestelling afrekenen’. In de daaropvolgende schermen kunt u uw factuurgegevens invullen en kiezen voor een betaalmiddel.
 

Zodra de product(en) zijn ontvangen, gecontroleerd en verwerkt, wordt het bijbehorende bedrag uiterlijk binnen 14 dagen op uw rekening teruggestort.

Indien de klant het product heeft ontvangen is het niet meer mogelijk om deze te annuleren. (Weigeren van de bestelling zonder enige reden valt hier ook onder) Indien u de bestelling weigert zonder enige reden en zonder ons op de hoogte te stellen hiervan. Zijn de verzendkosten hiervan voor uw eigen rekening.
 

Als u voor het eerst een bestelling bij ons plaatst, kunt u ervoor kiezen om uw gegevens op te slaan. Zo kunt u volgende keren eenvoudig aan de hand van uw e-mailadres en een door u gekozen wachtwoord inloggen en shoppen op onze site.
 
Als u de volgende stappen doorloopt kun u vrijwel direct weer winkelen op onze site:

– Klik rechtsboven op “Mijn account”
– Klik op “Wachtwoord vergeten”

Vul in het verschenen veld het bij ons bekende gebruikersnaam of e-mailadres in in en klik op de button “Wachtwoord opnieuw instellen”. Binnen enkele minuten ontvangt u een link via e-mail om een nieuw wachtwoord in te stellen.
 

Of u nu een bestelling plaatst met of zonder account, u krijgt altijd een e-mail met daarin de bevestiging van uw bestelling. Hierin vindt u een overzicht van de door u bestelde producten, het totaalbedrag en uw factuur- en adresgegevens. Wanneer u deze e-mail heeft ontvangen, dan is deze bestelling ook bij ons aangekomen en zal vervolgens behandeld worden. Het kan een aantal minuten duren voordat u de bevestigingsmail ontvangt. Heeft u deze niet ontvangen, controleer dan even de ongewenste e-mail in uw e-mailbox.
 
Na het plaatsen van uw bestelling wordt deze onmiddellijk doorgezet naar ons magazijn, zodat u zo snel mogelijk van uw ventilatie kunt genieten. Dit is een volledig geautomatiseerd proces, zolang uw bestelling ons magazijn nog niet heeft verlaten kunnen we deze nog wijzigen.
 
De status van uw bestelling kunt u eenvoudig controleren in “Mijn account”. Zodra de status van uw bestelling verandert is naar “Afgerond” dan hebben wij uw pakket ingepakt en is hij naar u onderweg.

Betalen

Bram Horeca maakt gebruik van de diensten van Mollie die u een veilige betaalomgeving garanderen. Mollie handelt voor ruim 70.000 webwinkels online betalingen af bij binnenlandse- en buitenlandse financiële instellingen.

U kunt bij Bram Horeca kiezen uit de volgende betaalmethodes.

Bancontact
De meest gebruikte betaalmethode van België.
 
IDeal
De meestgebruikte online betaalmethode in Nederland.
 
Overboeking
Beschikbaar voor consumenten uit 34 landen.
 
SOFORT banking
Gebruikt door 20 miljoen consumenten in 8 landen.
 

Alle in onze webwinkel getoonde prijzen zijn exclusief BTW.

Bezorgen, ontvangen en ophalen

Heeft u een verkeerd product ontvangen? Neem in dit geval contact met ons op. Wij gaan er dan voor zorgen dat u zo snel mogelijk het juiste product ontvangt.
 
Vervelend om te horen dat jouw bestelling niet goed is aangekomen. Is het toevallig bij de buren bezorgd? In het geval dat de track & trace aangeeft dat het pakket is bezorgd maar je hebt het niet ontvangen, kun je het beste even contact opnemen met onze klantenservice. Wij helpen je graag verder!
 
Nee, het is tot op heden nog niet mogelijk om de bestelling te laten bezorgen bij een afhaalpunt.
 
Het is niet mogelijk om uw bestelling af te halen. Wij werken met geautomatiseerde magazijnen en deze hebben geen afhaalbalie. Wij bezorgen binnen België en Nederland op iedere gewenste locatie.
 
Zolang je bestelling nog niet verzonden is, kunnen we je bezorgadres nog aanpassen. Indien dit niet meer mogelijk is, omdat je bestelling reeds verzonden is, kunt u online nieuwe bezorginstructies aan onze vervoerder doorgeven. Dit is pas mogelijk als de chauffeur bij u aan de deur is geweest.
 
Bij ontvangst adviseren wij je het product te controleren. Bram Horeca werkt zorgvuldig, maar toch kan het gebeuren dat je een ander product ontvangt dan je hebt besteld of dat het product beschadigd is. Is dat zo, laat het ons dan zo snel mogelijk weten via ons contactformulier. Wij doen ons best om het probleem zo snel mogelijk op te lossen.
 
Palletleveringen geschieden alleen op de begane grond, tot 1 meter achter de eerste deur.

Op het moment dat de bezorglocatie niet voldoende mogelijkheden biedt om een pallet naar binnen te rijden met een palletwagen (of er zijn geen mensen aanwezig voor hulp), dan wordt in principe een nieuwe afspraak gemaakt op kosten van de ontvanger.
 

Ook wij willen graag dat je je bestelling zo snel mogelijk in huis hebt. Het inplannen en klaarmaken kost echter wat tijd. Zijn alle producten voorradig en bestel je op werkdagen voor 15:00 uur, dan wordt je bestelling binnen één a twee werkdagen bezorgd.

Sommige producten hebben een langere levertijd. Bijvoorbeeld omdat ze niet op voorraad zijn of omdat ze rechtstreeks door de leverancier bij je worden thuisbezorgd. Als je meerdere producten bestelt, bepaalt het product met de langste levertijd wanneer jouw totale bestelling wordt bezorgd.
 

Voor bestellingen binnen België en Nederland gelden de volgende regels. Bestelt en betaalt u op maandag t/m donderdag vóór 15.00 uur dan wordt uw bestelling uiterlijk de volgende werkdag verstuurd.

Heb je een afleveradres buiten België of Nederland? Dan is je bestelling langer onderweg.
 

De chauffeur doet standaard één bezorgpoging. Bent u op dat moment niet thuis? Dan probeert hij uw bestelling bij de buren te bezorgen, de chauffeur laat een kaart voor u achter met informatie over waar uw bestelling zich bevindt.

Facturen

Vraag een kopiefactuur aan ‘per e-mail’. Vermeld hierbij het factuurnummer. Je ontvangt de factuur in pdf-formaat op het opgegeven e-mailadres.

Klantenservice

Met het onderstaande formulier kunt u contact opnemen met de klantenservice van Bram Horeca. Wij vragen u vriendelijk om het formulier zo compleet mogelijk in te vullen, zo kunnen wij u beter maar vooral ook sneller van dienst zijn.
 

    Retourneren

    Een besteld product kan in sommige gevallen geretourneerd worden, indien de wet Kopen op Afstand van toepassing is. Deze wet is bedoeld voor transacties tussen consumenten en bedrijven. Wij verkopen niet aan consumenten dus kan hier geen beroep op worden gedaan.

    Telefoonnummer

    Waarom we bij Bram Horeca bewust kiezen voor het aanbieden van een online product zonder telefonische ondersteuning.

    We gaan het vierde jaar in zonder telefonische ondersteuning voor onze klanten. We kiezen er bewust voor om service te verlenen zonder telefonische ondersteuning en hebben geen plannen om dat in de toekomst wél te gaan bieden. Dit is geen keuze die we maken vanwege overmacht of onwil, maar een bewuste keuze. We vinden dat elke ondernemer dit soort keuzes mag maken om zijn of haar onderneming goed in te richten.